Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Fwd
Data: 2009-12-11 12:36:31
Na kad čia visa problema ir buvo paprastas žmogiškumo trūkumas. Būtų normaliai paaiškinęs, kad šio namo gyventojai nepageidauja, kad čia būtų atliekamos apklausos, jokios problemos iš vis nebūtų. Jeigu iš tikro pergyveni dėl savo buto saugumo, tai neatidarai durų, per akutę pasižiūri kas atėjo, paklausi ko nori. Pasakai kad nieko namuose nėra, o jeigu ir būtų, nieks jokių anketų nepildytų. Anketuotoja pažymėtų X prie to buto. Viskas. Visada konfliktą galima išspręsti gražiai, arba negražiai:) Antruoju variantu paskui ir kyla klausimai, 'ar turėjo teisę....'.