Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-11 10:23:00
Ok, pripažįstu - paėmiau nuo lubų. Tu tada pasakyk, kada ir kam aš privalau pateikti mano asmens tapatybę įrodantį dokumentą?
Apsiribojam ne pasienio ruožu, apsiribojam kaip šiuo atveju - konkrečiai miesto vidury, kažkokio daugiabučio laiptinėje.

Skaitom čia:

"Pareigunas reikalavo dar kokio nors asmens
dokumento, nors as turejau darbuotojo pazymejima. Pareigunas pradejo mane
gasdinti, kad iskvies man policija, nes as taip velai, t.y 19 val. 15 min.,
vaikstau po laiptine ir dirbu. As pasakiau, kad sutinku vykti i komisariata.
"

Beje, nematau info, KODĖL rolkos žmona mano, kad tai buvo neuniformuotas pareigūnas. Jis taip sakė, ar kažkokį pažymėjimą demonstravo?