Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-10 23:44:42
del "biski" gal ir galima sutikti- savo akim nemaciau, sunku vertinti.
bet bendru atveju labai sveikintinas dalykas gerai pasidometi kas vaiksto per butus.
na ir siaip- tarkim pas mus bendrijoje nuspresta, kad pasaliniai yra nepageidautini ir tokiu nereikia ileisti i laiptine(kodine spyna, galima ileisti is buto domafonu).

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hfrmb2$kho$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet is rolkos pasakojimo - biski persistenge. Ir vel eilini karta problema -
> apie kuokeles ir piesteles dafiga, o vat apie teises ir pareigas shulioj
> zmogui nieks neisaiskina.
>
> "pjezo" <nera.to.mailo@spam.com> parašė naujienų

>>> tyrimus. Po darbo valandu vaikstau i namus pas gyventojus ir