Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-11 14:30:04
Taip saugotis galima, bet čia pritariu Jono, Fwd ir Dainiusho nuomonei -
prasta vaikystė to policininko buvo arba nuo darbo stresinis palikęs.

O kas liečia buto saugumą. Pvz. mano atveju, jei koks nepažįstamas žmogus
vis dėl to įėjo į laiptinę "gero" kaimyno dėka (irgi naudojame kodinę spyna
laiptinėje), visada uždarau virtuvės ir svetainės duris, kad nieko
nežiūrinėtų.  Tai ką jis ten pamatys, surinks info?