Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Icetom
Data: 2009-12-11 14:41:06
Na, jei jinai jau apklaususi virš 200 asmenų, manau "zakalkę" jau gerą
turėtų turėti visokio plauko žmonėms. Bet čia matyt tikrai žiaurokai buvo
užsipulta :(:(:( Nors reiktų nepamiršti ir moterų padidėjusio jautrumo kartą
į mėnesį (nenoriu nieko įžeisti, bet taip yra neretai).
> Kita vertus - yra visuomenėje chamų, ir yra jautrių žmonių. Aš irgi
> susiparinu, kai kas nors raunasi, tačiau reikia žiūrėti tą "raunasi". Jei
> tas mentas (na, tikrai mentas šį kartą) naglai užgauliojo, koneveikė,
> nepelnytai įžeidinėjo - galbūt chuliganizmas, tik įrodinėti reiktų
> nelengvai. Tačiau jei tiesiog griežtai paklausė "KUR tavo mėlyna beretė??
> Neturi???!!!", ir dėl to žmogus labai susijaudino, tai aš neįsivaizduoju,
> kokiais metodais tokius veiksmus galima būtų pritempinėti prie
> chuliganizmo.

Dirbant tokį darbą, tikrai reikia būti tvirto charakterio ir sunkiai
palaužiamam. Bet jaučiu streso vis tiek gauni nemažai :/