Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-10 23:49:35
Jei jam pasirodė, kad daromas nusikaltimas, jis turėjo iškviesti policiją, nes pats buvo ne darbo metu ir gal jam iš
burnos sklido gero brendžiuko aromatas. Jis pats taip pat turėjo prisistatyti.

Kiek supratau iš pasakojimo, tai paklausti jis teisę, be abejo, turėjo. Ir gerai padarė, kad paklausė, atsižvelgiant į
kriminogeninę situaciją. Pažymėjimo galėjo prašyti, reikalauti neturėjo teisės.

Paklausimo būdas jau yra diskusijų objektas, jei įžeidė, užgauliojo ir yra liudininkų - paduokit į teismą pagal ATPK.
Mačiau tokių bylų, kai vienas vairuotojas išlipęs kitą aprėkė. Gaudavo 50-300 Lt baudos. Nes kitą kartą kas nors stovės
už jo eilėje parduotuvėje ir jam pasirodys, kad į jo piniginę žiūri. Arba tegu valdžia skundą parašo į jo darbovietę.
Visgi statutinis pareigūnas.

Asmens dokumentą, be abejo, reikia turėti. Darbo pažymėjimas ne dokumentas. Jei kas iškvies policiją, reiks parodyti.