Tema: Re: Q del policijos pareiguno elgesio
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-11 10:27:41
:)
nesupratai apie ka as.
man uzkliuvo si dalis "tik uniformuotam pareigūnui jo tarnybos metu"

1. pareigunai dirba ne tik uniformuoti. kriminalines pol pareigunai praktiskai niekada nedevi uniformu. kiti padaliniai taip pat gali dirbti neuniformuoti.
2. kaip eilinis pilietis sugebes ivertinti, kad pareigunas yra tarnyboje:
- tarkim 3 nakties neuniformuotas kriminalistas? tarnyboje jis ar ne?
- 9 val ryto uniformuoti du patrulines pareigunai? tarnyboje, ar po naktines pamainos gryzta namo?
3. istatymas nenustato"tik uniformuotam ir tik jo tarnybos metu".

Vat todel ir privaloma vykdyti pol nurodymus, o jei manoma kad jie neteiseti- veliau juos skusti nustatyta tvarka.