Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-10 13:19:20
Hmz. Tai pala, ar mokėjimo duomenų surinkimas pas jus daromas dviem
etapais - t.y. pirma surenkate jūs *VISKĄ*, apdorojate, po to dirbate su
banku. Ar jūs teikiate e-shopo paslaugą, kurioje jūs iš kliento klausiat tik
jo registravimo duomenų, tada prie jų lipdote savo tranzakcijos ID ir sumą,
tačiau mokėjimo aptarnavimą/atlikimą nukreipiate į banko svetainę, kuri jau
bus saugi.

Nes jei atvejis antras - tai viskas suprantama, nes pas jus jokie kreditinių
duomenys nevaikšto ir jums dėl to galva neskauda, jūs tik perduota bankui
kūrį subjektą apmokestinti, už ką ir kokia suma, o bankas gražina
tranzakcijos rezultatą - pavyko ar ne.

Jei atvejis pirmas, kuo aš nenorėčiau patikėti, tai tada darosi išties
įdomu.
Nes pirmas atvejis atitinka mano diskutuojamą atvejį.