Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-09 22:41:06
> respondentai davė nuorodas į kitus standartus, kurių turėtų laikytis
> asmens
> duomenis apdorojanti ir kaupianti institucija, dirbanti su mokėjimo
> kortelių duomenimis.

Nelabai sekiau diskusijos - i standartus ar i teises aktus?

> p. Jono Sergejenkos ir jūsų Linai, nuomonė tiktų tuo atveju, jei aš
> bandyčiau priversti kokią hipotetinę Kalabiškio bibliotekos internetinę
> knygų registacijos sistemą pirkti brangų SSL sertifikatą, kad apsaugoti
> mano skaitomų knygų istorijos duomenis ir pergyvenčiau, kaip ten viskas
> kreivai daroma. Šitas atvejis ne toks.

OK, imam toki atveji. Yra viesbutis, priima rezervacija telefonu. Ar
viesbutis gali tai daryti, neispejes kliento, kad jo telefonas veikia NMT
technologijos pagrindu?

> vietoje. Būtent dėl to dviprasmiškumo ir norėtųsi, kad arba būtų
> užtikrintas sprendimas, arba būtų nuimtas, nes tai kaip ir yra vartotojo
> klaidinimas, kad tranzakcijas saugi, nors taip nėra.

Jeigu manote, kad klientai yra klaidinami - tiesus kelias su skundu i
konkurencijos taryba. Nors sekme labai abejociau.