Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-09 23:28:04
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:hda0p4$3vp$1@trimpas.omnitel.net...

> Cia variantas, kad del VISA reikalavimu pazeidimu i institucijas nelabai
> gausis kreiptis.

Na VISA irgi institucija. Manau, kad jie gali pareikalauti nuimti visus
logotipus iš svetainės, jei nesilaikoma reikalavimų.

> Visi klientai, kurie rezervuoja viesbucius ir automobilius telefonu,
> perduodami korteles duomenis yra neblaivaus proto?

Atsiradus CVV2 kodui, saugančiam nuo nesankcionuoto panaudojimo internete,
jie kaip ir blaivaus proto. O štai, jei ana pusė reikalauja ir pastarojo, aš
neduočiau, nes neesu 100% įsitikines anuo galu, jei neturiu kokio nors
išankstinio susitarimo. Elektroninėje erdvėje tą vaidmenį atlieka viešo
rakto, sertifikavimo ir šifravimo insfrastruktūra.