Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-10 08:24:24
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:hda53o$800$1@trimpas.omnitel.net...
> Ėėė, davai neburiam nebūtų faktų. Nieko nepasakojai apie tai, jog tame
> puslapyje "PRANEŠAMA", jog duomenų perdavimas bus saugus/enkryptintas.
> Neburk, ko nebuvo. Nes gaunasi stiliuje:
>
> - ar mirs triušis, jei jį išimsiu iš narvo ir paleisiu?
> - ne, tikriausiai nemirs kurį laiką, dieną-savaitę...
> - BULSHIT, ištraukiau, paleidau nuo olos - mirė!!! p. Jonas ir p. Linas
> yra lūzeriai nemoka spėlioti.
>
> Priešingu atveju (jei explicitly tau nepasakė, kad encryptins) pats
> išsprendi savo problemą - pats rašai, kad nė už ką nedalintum info
> [...]

Aš nieko neburiu. Jūs bandot įrodyt, kad aš nepamatuotai vertinu situaciją.
Ką gi, taip gali būti.

Bet aš jau prieš rašydamas čia turėjau vidinį įsitikinimą, ir vis dar jį
turiu, kad paslaugos teikėjas kaip minimum elgiasi neatsakingai. Kad tą ne
visais faktais pateikiau jums - pardon, tai ne kokia nors mano prievolė. Aš
buvau nusiteikęs diskutuoti apie konkrečius dalykus, o pusė diskusijos, ypač
su jumis p. Segejenka, išvirto ir visiškai bereikalingą rašliavą.

Iškarto atsakant į antrą jūsų atsakymą - taip, aš galiu bandyt skųstis
tikrovės neatitinkančiais faktais. Tačiau maniau, kad kreditinių kortelių ir
asmens duomenų apsauga yra kaip nors reglamentuojama ir kažkieno prižiūrima
gerokai rimčiau. O galbūt taip ir yra, tačiau jūs to elmentariai nežinot,
kaip ir aš.