Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-09 21:27:32
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:hd8tgd$7mb$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, MUŠTI vaiką vien todėl, kad jis neatsargiai gatvėje eina - originalu,
> vienok.

Originalu yra rašyti ne į temą.

> O jei nori pritaikyti analogiją - tai tu tam e-šopui parašyk gražioje
> formoje, kad "taip ir taip, būtų malonu, jei jūs užtikrintumėt saugumą".

O kodėl manote, kad tai nebuvo padaryta, arba buvo padaryta kokioje nors
negražioje formoje? Ar dėl to, kad panaudota frazė "pajamti už kiaušių"? Ar
ką nors pakeistų, jei tai būtų ne e-šopas, o tarkime banko prisijungimas,
viešos paslaugos prie kokios sodros/VMI/registro skylė, kur jau teoriškai
kabina ir jūsų interesą? Klausimas retorinis.

> Nes kol kas tavo iniciatyva kvepia ne "auklėjimu", o baudimu. (Su
> iškreipta viltim, jog bausmė savotiškai irgi auklėja).

Kažką jūs čia pritempinėjat. Aš tai nieko baust ir negaliu. Galiu tik
pabandyti parinkti kokią kontroliuojančią instituciją, kuri paragintų
išsišluot savo kiemą, pabaksnot į kokį teisės aktą, standartą ar pan.

> "neesu" rašomas "nesu", o žodis "skaitau" nevartotinas tame sakinyje.
> "Didaktika" irgi gražus žodis, tik ar jis tinka šiuo atveju?

Nuostabu, pasikabinėjom prie žodyno, labai į temą. Pabandom jus įvardinti
įvairovės dėlei rašybos naciu. Ar tema nuo to pagerėjo?

> Pilietiškumu manęs nepričiupsite, aš irgi laikau save patriotu. Bet jūsų
> suformuluotas klausimas dvelkė ne tiek patriotiškumu, kiek skaudžia
> nelaime ir lengva neapykanta. Žodžiu, nematau teisinio reguliavimo toje
> sferoje (ar bent jau negirdėjęs apie tokį), tad šie jūsų santykiai -
> laisvas šalių apsisprendimas, sutarties laisvės principas. Civilinė
> (deliktinė) atsakomybė kils e-šopui tik tuo atveju, jei jūsų duomenimis
> kas nors pasinaudos neteisėtai, ir sugebėsite įrodyti, jog e-šopo
> neatsargumas prie to privedė. Kažkaip kitaip nėra kur kabintis.

Man tiesą pasakius keista, kaip jūs neįžiūrite elementaraus dalyko, kad
gramas prevencijos lygus pūdui lopymo. Ir tipo kažkas jus gaudo, kažkokios
emocijos supaišytos ir pan. Ir galiausiai komentaras, kad esą čia mano
bėdos, kad pats naudojuosi, nepaisant to, kad tas naudojimas yra padarytas
suveltai, ką pabandžiau paaiškinti kitose temos atšakose. Ir dar bandot
parodyt, kad tipo esu bejėgiškas šioje situacijoje, nes pagal jūsų modelį
yra nykstamai maža tikimybė, kad sugebėsiu įrodyti, kad būtent dėl to
nutekėjo duomenys apie kortelę.

Trumpiau tariant, mano nuomone praleidot gerą progą patylėt, nes nieko
naudingo į temą neįnešėt, ką galima padaryt, o aiškinat, kad tipo
prisiknisau prie stulpo. Nes man asmeniškai atrodo, kad tai jūs prisiknisot.