Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-10 08:17:18
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:hda2jo$5r2$1@trimpas.omnitel.net...

> Visa laika galvojau, kad VISA tai eilinis UABcikas

Na koks maikrosoftas irgi uabčikas. Bet su šiokiu tokiu lobizmu ir pan.

> Klientas protingeja akyse....

Ja ja. O iki to? Kaip istoriškai priversta buvo prie to kodo? OK,
nenagrinėkim, nukrypsim nuo temos.

> IMHO sprendimas vienas - ziureti kaip atrodo sutartis tarp banko ir
> puslapio savininko. Puslapio savininkas gi ne su VISA sutarti pasiraso. O
> jei bankas sutinka del tokios rysio - prikibti bus sunku.

Ta prasme reikia identifikuoti jų banką ir pasiūlyti jiems pasižiūrėt? Nes
be abejo aš į jokių sutarčių peržiūrą nepretenduoju.