Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-10 00:34:30
- "nesu" rašoma su viena 'e'.
- vėlgi, pats sakai, jog neduodi CVV2 kodo, jei nepasitiki. Tai ir ieškom galų gale tiesos grūdo - BUVO tame puslapyje koks nors patikinimas, kokia nors informacija, leidžianti nedviprasmiškai suprasti, jog duomenų perdavimas bus encryptintas? Jei to nebuvo - ilsėtis yra gerai. Jei buvo - būten tai ir skųsk, būtent tai ir akcentuok, kai formuluoji savo formuluotas mintis.

Nes čia gaunasi, lyg tartum tu klaustum, ar mirs triušis, jei jį paleisi... hm.. atrodo jau kartojuosi?
J.