Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-09 21:43:15
> Kažką jūs čia pritempinėjat. Aš tai nieko baust ir negaliu. Galiu tik
> pabandyti parinkti kokią kontroliuojančią instituciją, kuri paragintų
> išsišluot savo kiemą, pabaksnot į kokį teisės aktą, standartą ar pan.

Taigi zmogus parashe:

"Žodžiu, nematau teisinio reguliavimo toje
sferoje (ar bent jau negirdėjęs apie tokį), tad šie jūsų santykiai -
laisvas šalių apsisprendimas, sutarties laisvės principas. Civilinė
(deliktinė) atsakomybė kils e-šopui tik tuo atveju, jei jūsų duomenimis
 kas nors pasinaudos neteisėtai, ir sugebėsite įrodyti, jog e-šopo
neatsargumas prie to privedė. Kažkaip kitaip nėra kur kabintis."

Ar piktums jam del to, kad musu istatymai nesutampa su noru priverst
issisluot kiema?