Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-10 12:05:21
Musu puslapiuose yra galimybe apsimoketi naudojantis elektronines
bankininkystes paslaugomis, tame tarpe ir kortelemis. Tuo tikslu sudarytos
sutartys su bankais. Niekur sutartyse nera nurodyta, kad pas mus turi buti
duomenys ish kliento paiimami per SSL. Vat jiems mes jau perduodame per
shifruota kanala. Taciau kaip mes patys gavome tuos duomenys, kuriuos
pakishame i uzklausa banko webservisui (turbut webservisui - ash tiek i
detales nelindau), juos nelabai domina. Bent jau taip supratau permetes
akimis sutarti.