Tema: Re: LT svetainė, kreditinės informacija ir SSL sertifikatai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-11-09 13:13:18
Na, MUŠTI vaiką vien todėl, kad jis neatsargiai gatvėje eina - originalu, vienok.
O jei nori pritaikyti analogiją - tai tu tam e-šopui parašyk gražioje formoje, kad "taip ir taip, būtų malonu, jei jūs užtikrintumėt saugumą". Nes kol kas tavo iniciatyva kvepia ne "auklėjimu", o baudimu. (Su iškreipta viltim, jog bausmė savotiškai irgi auklėja).

"neesu" rašomas "nesu", o žodis "skaitau" nevartotinas tame sakinyje. "Didaktika" irgi gražus žodis, tik ar jis tinka šiuo atveju?

Pilietiškumu manęs nepričiupsite, aš irgi laikau save patriotu. Bet jūsų suformuluotas klausimas dvelkė ne tiek patriotiškumu, kiek skaudžia nelaime ir lengva neapykanta. Žodžiu, nematau teisinio reguliavimo toje sferoje (ar bent jau negirdėjęs apie tokį), tad šie jūsų santykiai - laisvas šalių apsisprendimas, sutarties laisvės principas. Civilinė (deliktinė) atsakomybė kils e-šopui tik tuo atveju, jei jūsų duomenimis kas nors pasinaudos neteisėtai, ir sugebėsite įrodyti, jog e-šopo neatsargumas prie to privedė. Kažkaip kitaip nėra kur kabintis.

Dėl visa pikta rekomenduoju BŪTINAI pasikonsultuoti tu praktikuojančiu teisininku, manau už prieinamą abiems atlygį jis sugebės jums išaiškinti jūsų teises.

Sėkmės!
J.