Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius - updejtas
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-08 23:35:08
news:halhm6$u75$1@trimpas.omnitel.net...
> chia mano nuomone yra dar vienas eilinis teisesaugos sistemos pravalas -
> kad davede, ar leido zhmogui daeiti, iki busenos, kai viskas pasidaro
> pohui. Kokie motyvai bebutu. O uzh toki nusikaltima, jei jis toks buvo,
> bet  kokia bausme yra adekvati....blogai tik, kai vykdyti teisinguma
> paliekama nukentejusiems....

Tai natūralu, kada vienam varnui reikia kirsti akį kitam. Reikia būti
stipria asmenybe, pvz.: kad nuteisti kaltą savo artimą (nesvarbu giminę, ar
klano atstovą). Kadangi to stiprumo nesiranda pas vienus, tai jis randasi
pas kitus. Čia kaip senovės Spartos legendos dilema - jei vaikas silpnas =>
į bedugnę ant uolų, nepaisant motinos/tėvų meilės?

> aishku, visada lieka variantas, kad Kedys tik priedanga....

Na aš tai tik sakau, kad x'xxx'xxx'xxx' USD/EUR/LTL eilės *papildoma* skola
nebeatrodo taip jau baisiai po paskutinių kelių dienų įvykių, tiesa? ;-)