Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-06 11:00:37
Taip. Kokiu metodu parinkinėjo savo aukas?
Sugyventinės sesuo - tarkim aišku. Furmanavičius prie ko? Dar pasakyk, kad kažkada, kai Kedys aplankė savo seserį teisme, iš gretimo kabineto neatsargiai išėjo Furmanavičius, ir stuktelėjo pečiu? Ar apspjovė batą Kedžiui? Ar į jo dukrelę pernelyg pedofiliškai pažiūrėjo ir paglostė užpakaliuką? Iš kur Kedys ištraukė tą teisėją?

"Verslininką" kol kas paliekam.