Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-06 14:08:51
jau turiu toki pasiulyma, dabar renkuosi koki web puslapio pavadinima registruoti. :)
gal koks samokslas.lt arba paranoja.lt arba zvelkgiliau.lt :)
sio newsgrupo skaitytojams siulau reklamuotis busimame naujajame puslapyje su 50 proc nuolaida, o atsiuntusiems savo samokslo teorija reklama nemokamai. Visos pajamos bus skirtos nukentejusiems nuo samokslo paremti t.y. man :)

PS Lainai tas tavo projektas su ES yra asareles su mano perspektyvom. Gal prisidesi finansiskai prie idejos igyvendinimo? Tavo pinigai man, mano idejos tau :)

T:)