Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-07 13:07:31
Apie "kas būtų jei būtų" jau aš kažkiek parašiau. Neprikuriam fantazijų, ir geriau paskaičiuojam ant pirštų, kiek per 20 pastarųjų metų Lietuvoje buvo atvejų, kai teisėjas būtų buvęs kaltinamas nusikalstamos veikos padarymu.
Neseniai pora teisėjų dėl padangų praskrido. Kažkada anksčiau dar keli iš šiaurinės Lietuvos. Bet tai visi jie buvo kaip ir teisingai apkaltinti? O kiek gi atvejų, kur bomžės padavinėja teisėjus į teismą už nuolatinius žaginimus vakarais prie konteinerių? Suprantu, statistiką sunku toekiems atvejams surinkti, bet gal kas nors išburs tokius skaičius? Lengviau diskutuoti būtų ta tema.

Jei tokių skaičių nėra, tia nereikia lialia apie visokius hipotetinius nuolatinius kaltinimus. Aš iki tokio lygio sąmokslo teorijų dar nepribrendau matyt.