Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-06 13:24:14
Aš šiaip atvirkščiai - teisėjais linkęs pasitikėti. Jei kam įdomu. :) Gal per mažai su jais susidūriau. Tais, su kuriais susidūriau - pasitikiu.
Bet esu šventai įsitikinęs, kad bet kuriame socialiniame ar profesiniame sluoksnyje yra savo durnių.

Vat Landzbergis su Kubiliumi absoliučiai nepasitiki rusais kaip nacija, bet šventai tiki doleriais (lyg Amerikoje nebūtų savo vagių ir sukčių). Tokie radikalūs nukrypimai turėtų būti netoleruotini. Reikia galų gale įsisamoninti, kad bet kuriame sluoksnyje yra savo pričiūdų. Ir reikia galų gale įsisąmoninti, kad manekenės irgi bezda, o recidyvistas gali labai nuoširdžiai ir aklai mylėti savo sūnų.