Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Pi.
Data: 2009-10-07 12:44:13
ne visai taip:))
fumanavicius yra(buvo) teisejas.. valstybes tarnautojas... ir jam kaltinimai
buvo surasyti ir perduoti teisesaugai... i ta pacia institucija, kurioje jis
ir dirbo.. ir kaltinimai buvo pareiksti oficialiai..
o lino pezejimas..  tera tik pezalai.. o ir jie butu teisingi.. kaip ir
linas nera nukentejas nuo vinetu... na bent dar nepasake to..
kiekvienas gali tureti savo nuomone.. ir nemanau, kad yra prasmes ta nuomone
bandyti keisti.. taciau kai tai yra kaltinimai padarius nusikaltima.. tada
reikia irodymu ir zinoma reikia gintis..
furmanaviciui kaltinimai buvo pateikti(jei gerai suprantu situacija..), tai
jis ir turejo visomis isgalemis gintis.. o kadangi yra pareigunas.. tai
turbut ir daugiau pareigu turejo.. nusisalint ir pan.. zinoma ir kiti
organai turejo sudirbti tinkamai.. apginti arba pasodinti apkaltinta
asmeni.. ir ta turejo padaryti kuo skubiau.. nes kaltinamasis - teisejas..
tai zemina ir dar visaip kitaip neigiamai veikia visa teismo institucija..