Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius - updejtas
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-08 23:14:47
Problema yra tik viena - du lavonai savo versijos nepapasakos, net jei
šaulys ir atsirastų ir būtų [grynai teoriškai] išteisintas moraliniu
požiūriu, visas šitas reikalas paliks tik elementarų kartėlį,
susipriešinimą, abejones.

Priedo žmogaus savavališkai skirta bausmė mano nuomone, neadekvati pagal
nusikaltimą, jei imame, kad jis buvo daugiau mažiau protaujančios būklės,
svarstydamas galimus variantus. Tipo negalėjo pagal "gentinius" įstatymus
iškastruoti pilnai ir negrįžtamai?

Juk visi puikiai supranta, kad terminalinė bausmė niekados neatgrasys kito
recidivysto, ligonio, psicho - jie yra už tokios bausmės suvokimo ribų.