Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-28 17:10:26
Tiesiog kasmetine saksaita israsyta ir tiek. Uz aptarnavima - t.y. uz bet
kokia konsultavija, vizita, klaidu taisyma reikia moketi papildomai, nes jei
ir klaida programine, bandoma davesti iki tokios funkcijos cia nebuvo, jei
nori pats issiaiskink kaip naudotis ir t.t.
Labai noreciau uz tokius bajerius atitinkamai pratraukti...