Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-27 16:06:27
nu va, shkias taip, nusipirkom vietine programele uzh kelis shmtus litu ir norim kad ji darytu ir ta ir ana, o tylia tylia nakti dar ir nuchiulptu?:)
sandeliams yra atskiras softas, arba atskiri moduliai, taip kad shiuo atveju programos savininkas teisus, neteisus tik tuo, kad nepaaishkina ir dar vis kyla tokiu klausimu