Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-26 20:37:30
Vava...
Prisimins asilai verslininkai kad reikia softo licenzijavymo salygas
skaityti, nors ypac to nesitikiu. Tikriausiai imone pasigavo ant
"pigaus" softo kabliuko. Nors gaila butu kad imone uzsidarytu del to.

Man asmeniskai vienas direktorius aiskino kad jam pigiau nusipirkti
licenzijas vienai programai negu kitai, nes vienos kaina buvo virs 4000
  o kitos 500. Galu gale uz licenzijas jam teko susimoketi virs 15000,
del to kad asilas nesiklause ir pagalvojo kad 1 vietos licenzija yra
visai imonei.
O, kodel verslininkai mano kad yra protingesni uz programerius ir
teisininkus, kai perka PI licenzijas....