Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-27 15:22:10
ėėėė, čia įrodinėjimo dalykas. Ir produkto priėmimo dalykas. Reikia gi pasitikrinti viską, būti apdairiam, arba skaityti aprašymą, kuriame aiškiai parašyta: yra 4 automatiniai langų nuleidimo mygtukai. Tokiu atveju jei neveiks - privalės ištaisyti for free, kad atitiktų aprašymą.
O jei kažkokia funkcija neparašyta, ir su gamintoju jūs jos NEAPTARĖT, tačiau tu padefaultu tikėjaisi, kad ji veiks, bet nepatikrinai - tai kame čia gamintojo bėdos?

Pvz, matai 4 ratus, ir mąstai: kadangi pas mus užpoliarėje visi keturis ratus turintys automobiliai-amfibijos gali pelkynais važinėti, tai reiškia ir šitas naujas bnv galės. Instrukcijoje neparašyta - px, su gamintoju neaptarėm - px. ŽINAU, kad neužklimps...

A vat pabandai - užklimpo.
Kas kaltas? Gamintojas, nes jis turėjo atspėti visas tavo idėjas? Gi nepradėsim kačiukų džiovinti mikrobangėse, ane?

:)Johnas