Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Virginijus
Data: 2009-04-27 12:22:10
Čia gi bonusas - gavai mygtukus nemokamai, nors ir neveikiančius :) Na, tai servise galėtų išimt tuos mygtukus ir viskas būtų OK? Šiaip daugelyje automobilių yra tokiu "zagluškių", kur turtingesnės komplektacijos versijose yra kokie nors valdymo mygtukai. O kai automobilį perki juk žiūri ne į tai kiek mygtukų, o atidžiau techninius duomenis pastudijuoji ir sužinai keli langai elektiniai.
Taip pat turėtų būti ir perkant programą - isitikinti kokį funkcionalumą gausi už mokamus pinigus. Nes dažnai, pradėjus dirbti su sistema pasirodo, kad dar ir to reikėtų ir tas būtų gerai kad būtų, o šitas, kad veiktų kitaip... taip sakant, apetitas atiranda bevalgant. Tačiau juk savaime niekas neatsiras. Arba turi kažkas nemokamai tą padaryti - tada bus gerai vartotojui, bet ne programuotojui, arba reikia užmokėti už ta padarymą. Kai kada dalis tokių pataisymų daromi "nemokamai" - t.y. vartotojas moka aptarnavimo mokestį, už kurį gauna smulkius patobulinimus.

Virginijus