Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-27 12:01:07
ne tame esme kad skupus. bet direktorius kurdama simone 2001 atejo is imones
kurioje naudojo sia programa. Ir zmogus nesupradsdamas informatikoje nieko,
paziurejo i tai- naudojo anoj, veike, nu tiks ir man.

o dabar turim beda tie kurie norm dirbti, o sefui jug maziausia kliuva, ne
jam su ja dirbti reikia. skaudziausia kad ne programa darbuotojui dirba, o
darbuotojas programai.

Beje dar vienas is variantu: reikia prekes vietos sandelyje, na kad
programoj suradus butu aisku kur eiti paisimti. Atsakymas: uzkoduok prekes
nekintamam kode vieta, tiekeja, grupe (sesiuose skaitmenyse) kai kuri nauja
prekes pavadinima atsargose. Sakau o kaip pakeisti jei sandeli perkraustau?
Atsakymas: tai deliok taip kad niekad gyvenime perkraustyti nereiktu. o jei
jau labai reiks tai nurasysi ir uzpajamuosi is naujo. o kaip istorija apie
prekes judejima? Na prarasi, kas cia tokio

Vienu zodziu yra cia tokia superine programa. Sako apie 100 imoniu ja
naudojasi Lietuvoje. Na pasistengsiu kad man dabar kuriant imone netektu
daugiau su ja susidurti... nebent pinigu stygius priverstu laikinai
naudotis..