Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Virginijus
Data: 2009-04-27 12:11:06
> Beje dar vienas is variantu: reikia prekes vietos sandelyje, na kad
> programoj suradus butu aisku kur eiti paisimti. Atsakymas: uzkoduok prekes
> nekintamam kode vieta, tiekeja, grupe (sesiuose skaitmenyse) kai kuri nauja
> prekes pavadinima atsargose. Sakau o kaip pakeisti jei sandeli perkraustau?
> Atsakymas: tai deliok taip kad niekad gyvenime perkraustyti nereiktu. o jei
> jau labai reiks tai nurasysi ir uzpajamuosi is naujo. o kaip istorija apie
> prekes judejima? Na prarasi, kas cia tokio

Na, tai cia tau paaškino, kaip galima su esamu funkcionalumu išsisukt iš sitaucijos.O ko tu nori? Kad atsiradus kažkokiam poreikiui programa automatiškai perskaitytų tavo mintis, susiprogramuotų ir padarytu taip, kaip nori? Jei kuriant tą programą toks funkcionalumas (prekės paieška sandėlyje, judėjimo istorija ir pan.) nebuvo numatytas ir nesuprogramuotas, tai daryk ka nori, automatiškai jis neatsiras. Arba reikia jį sukurti (kas kainuoja), arba issisukti kažkokiais dirbtiniais būdais. Jei aš norėčiau Notepadu rašyti matematines formules irgi nesigautų taip, kaip su Wordu...

Virginijus