Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: unknown
Data: 2009-04-27 00:09:43
> P.s. Jei yra forma kurioje nustatai datas, skyriu, partneri ir t.t., o
> paskutinis punktas vadinasi "Exportas i Excel" kuri gali pazymeti varnele.
> Ka jis atlieka Jusu manymu?
> ogi nieko. nes programos kurejui tieisog patogiau naudoti ta pacia forma
> visur, kur tas exportas yra ir kur nera. kur nera, tieisog ismeta klaida,
> pasudineji testi darba , ok ir pan ir toliau programa veikia.
>
> cia tik viena sis menku pavyzdziu...
as beveik 99% isitikines, kad licencijoje parasyta, kad isigyji licencija
"as is", grubiai tariant ta programa gali veikiti arba gali neveikti ar
veikti isvis ne pagal specifikacija. Nepatinka neperki. Man rodos Alnos
atstovas kazkada verslo ziniose interviu sake, kad i programuotojus reikia
ziureti kaip i menininkus. Vadinasi perki meno kurini, o tai kas menininkui
grazu - kitiems gali buti nelabai :-/