Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Virginijus
Data: 2009-04-27 09:21:42
Būtent, "jeigu yra funkcija" pritaikyta konkrečiai ataskaitai ar ka ten nori eksportuoti. Juk ji negali veikti visais gyvenimo atvejais ir eksportuoti viską. Gal pvz. kas nors užsimanys paveikslėlį įkelti į Excel, juk "koks skirtumas, va iš anos vietos skaičius garažiai įkelia, tai kodėl iš čia negali paveikslėlio įkelt?". O kad tą funkciją reikia parašyti ir už ją sumokėti, niekam  nebeidomu. Beje, jei ta funkcija ne sugedo, o neveikė ir prieš nuperkant programą, tai vartotojas juk galėjo nepirkti, jei be jos jam programa netinka.
Nežinau kaip tuo konkrečiu atveju, bet programinei įrangai taip pat būna garantija. Garantino laikotarpio metu pastebėtas klaidas kūrėjai taiso nemokamai. Į tai, žinoma neįeina naujo funkcionalumo, kurio nebuvo pradiniame variante, padarymas. Analogija su automobiliu būtų: nusiperki automobilį be kondicionieriaus, bet pamatai, kad kitame automobolyje galima paspausti specialų mygtuką ir pūs vėsų orą. O tavo automobilyje tas mygtukas neveikia, arba jo nėra išvis. Nežinau ar kas nors nemokamai tokį mygtuką įdės...
Virginijus