Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-27 18:54:08
ble tai as ir pats galiu pasirasyti ta softa, bet kad neleidzia prieiti prie
duomenu.

Pinigus, siuliau, debilu isvadino kad isvis tokiu dalyku noriu.

Esme ne pinigai o nenoras dirbti, o tik pinigus uz metini mokesti pasiimti.

Jei sutarem kad yra du failai: viena spirkimai uz menesi, kiitas pardavimai.
Spekita ka matysiu tuose failuose? Pardavimus lyg tai visus rodo, o pirkimus
tik tuos kuriuos nupirkes pardavei. Atsigulusiu sandelyje nematysi. tai jau
papildomos eilutes us papildomus pinigus. o kas idomiausia net ir pamatyti
ne taip paprasata