Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-27 21:03:59
sita problema sprendziu sekanciai:
dabar ieskau sutarties, paskaitysiu kaip kas, ir ko galiu reiklauti. Man
reikia kad laikinai bent paveiktu.
Toliau as darba imoneje baigiu ir dirbu savo imoneje ir cia jau sprendziu,
tik nzn ka pasirinkti: programine iranga su buhaltere, samdyti konsultacine
imone, ar buhaltere, kuri sutvarko bet niekur parasu nededa, tipo
neofivcialiai bet pigiai. Paskutionis variantas labai man persamas bet
maziausia to noriu. Buhaltere labai rimta, bet tokie parasu nedejimaia
tsakomybes zmogui nesuteikia.