Tema: Re: Del programines irangos uzblokavimo
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-04-26 18:01:58
Viskas cia legalu. Perki ne programa, bet licencija ja naudoti.
Skirtingi gamintojai taiko skirtingus licencijavimo metodus, vienas is
tipu yra butent tokio pobudzio licencija, kai reikia moketi tam tikra
suma kas kazkiek laiko, kad programa veiktu, kiti vercia pirkti
programos atnaujinima (bet senoji versija paprastai veikia ir be jo).
Bet apie tokias licencijos salygas - nuolatinius mokejimus - turejo buti
butinai isaiskinta pries parduodant licencija...

As asmeniskai tokio softo, kuris kiekvienais metais reikalauja mokejimo,
nepirkciau, nebent tai labai specializuotas softas ir nera rinkoje
analogu, daranciu panasius dalykus.

--
Valdas Vilutis