Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-07-16 01:42:09
Siaip tie raaudoni man visai skaniai suejo, toki kaip su luobele jie, na
ir zinoma mirkyti per nakty suriam vandeny beigi perplauti iki skaidrumo
:) nu zodziu aprasyt sunku, tek kad kai dariau tada, tai dariau is
jautienos, o jautienos lajus yra totalus evil, nes kol lekste nunesi iki
stalo nuo kazano jis jau speja apstingt...

--
MaRiUs

Kaunas