Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-07-14 10:40:17
"Auksiniai" ryžiai yra pasaulinis genetiškai modifikuotų ryžių brendas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_rice
Tai jokiu būdu nerodo jų išskirtinio tinkamumo plovui, bet jo viena iš
savybių ilgiau nesuirti verdant tuo pačiu sugeriant zervako aromatus ir
skonis tam yra tinkamas. Nors pervirti labai nesudėtinga. Tarkim Basmati
pervirti yra pakankamai sudėtinga, reikia stengtis, bet jo skoninės, fizinės
savybės savybės, man nepatinka plove.
Stalic'as rašo apie Iraniškus Basmati, kuriuos suvirusius sunku atskirti nuo
spageti (tipo labai ilgi) ir jie jo manymu taip pat tinkami tam tikram
plovui, bet tie ryžiai deja neeksportuojami niekur :(

--
Su pagarba: pozherukas
---