Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: Edvinas
Data: 2010-07-14 00:06:02
2010-07-13 22:00, pozherukas [namie] rašė:
> Na reiks kada del idomumo pabandyti ir kitus pergarintus ryzhius. Bet
> kiek esu bandes kitus naudotis, nelabai kas gaudavosi. O ir su kuo teko
> bendrauti - visi vienareikshmiai "Auksinius" rekomenduoja (ish LT ryzhiu
> asortimento)

Jei sąžiningai, tai aš nemanau, kad tie Galintos ryžiai kažkuo skiriasi
nuo kitų LT pakuotojų ryžių. O ir pačios galintos skirtingų partijų
ryžiai turbūt skiriasi. Nenustebčiau, kad ryžiai visiems LT pakuotojams
atplaukia tame pačiame konteineryje, nupirkti iš to pačio tiekėjo...

Beje, Asian ryžius visai nesenai pirkau. Sušiams liuks, plovui nelabai
patiko...

--
Edvinas