Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-07-13 14:05:09
Ant LT kiek zhinau yra tik dvi rushys tinkamos: "Auksiniai" (Galintos) ir
"Asian" (nepamenu platintojo ir paskutiniu metu ko tai jų neuzhmatau). Gal
but yra kokie ir kiti naujesni tinkami - neeksperimentuoju su kiekviena
nauja pasirodzhiusia rūšimi.
Neabejoju, kad ateis laikas, kai ir ant LT bus galima gauti bent
"?????????????", nu o kai "???????" pasirodys - bus visai lafa. Tik deja
pastareji ir kainuoja nepigiau ~20lt./kg, bent kiek esu pirkęs Piteryje ar
Kijeve aziatų turguose. Girdejau Maskvoj irgi ta pati kaina. neabejoju, kad
ir kokioj Warshuvoj galima nusipirkti.