Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: Kabal
Data: 2010-06-09 10:48:23
As keleta kartu gaminau sita:
http://nnm.ru/blogs/pensioner58/shurpa_kovurma/
Mesa emiau puse avienos ir puse jautienos
Prieskonius +- atitaikiau, bet mano nuomone galima deti kokie yra ar prie sirdies, nelabai pakeis skonio.
Kas ragavo visiem paliko labai gera ispudi.
Vienas valgytojas is pradziu labai spyriojosi pamates/suzinojes jog ten aviena yra, bet veliau sulapnojo du bliudus :)