Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-07-13 22:00:48
Na reiks kada del idomumo pabandyti ir kitus pergarintus ryzhius. Bet kiek
esu bandes kitus naudotis, nelabai kas gaudavosi. O ir su kuo teko
bendrauti - visi vienareikshmiai "Auksinius" rekomenduoja (ish LT ryzhiu
asortimento)

Atkartoju ankstesnio post'o fragmenta, nes matau, kad kirilica pas mane
atsivaizdavo klaustukais:

Neabejoju, kad ateis laikas, kai ir ant LT bus galima gauti bent
"Krasnodarskie" (beje labai primenantys Galintos "Asian"), nu o kai
"Devzira"
pasirodys - bus visai lafa. Tik deja pastareji ir kainuoja nepigiau
~20lt./kg,
bent kiek esu pirkęs Piteryje ar Kijeve aziatų turguose.
Girdejau Maskvoj irgi ta pati kaina. Neabejoju, kad ir kokioj Warshuvoj
galima nusipirkti.

Gal jau Vilniuj kur nors kokiam turgely jau pasirode?

Su pagarba: pozherukas
---
http:\\pozherukas.livejournal.com