Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-07-15 13:18:24
Tai va tie trumpesni tipo "Asian" arba 'Krasnodarskie' man irgi labai
patinka.
Kartą buvau nusipirkęs tokių rudų/rausvų Basanavičiaus g. - tai tik paviręs
supratau,
kad tai ale laukiniai ir plovui iš esmės netinka :(. Jei sakai, kad su tais
skanėjos raudonais
gerai gaunasi - tai reiks pabandyti. Esu daręs ir iš devzira ryžių - tiek iš
rudų, tiek iš baltų.
Nu ten jau kitas skonis...

Turiu tris kazanus:
1. 3l. pirkau rusijoj. Mūsų šeimai ir dviem draugams užtenka.
2. 8l. AIC
3. 21l. balarusiškas Gariūnuose. Pilno dar negaminau :(

Didzhiausias kuriame gaminau buvo ~60l., tai valgė virš 200 žmonių.

--
Su pagarba: pozherukas
---