Tema: Re: receptai kazanui
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-06-09 11:30:25
Pilnai sutinku, avienos šurpa (кавурма шурпа) yra bene skaniausias du
viename patiekalas. Paprastai arba apsivalgai, arba laižai su duona puodą.
Ir tai be jokių E!!! Aš gaminu sekantį variantą:
http://pozherukas.livejournal.com/21472.html
Kazane nebūtina gaminti kokį tai išskirtinį navarotną patiekalą, vien tik
ryžius su morkom ir svogūnu, galima padaryti fantastiškai, kaip garnyrą:
http://pozherukas.livejournal.com/26190.html
Paskutinį kart kai gaminau ryžius prie šašlykų, kolektyvas ryžių suvalgė
daug daugiau nei mėsos ;) Pusė šašlykų ir liko stovėti ant stalo, nors
paprastai to nebūdavo. O ir paruošti buvo skaniai su apelsinais...
A.