Tema: Re: Kaip pasigamint alaus, ir dar truputis info :)
Autorius: HotHead
Data: 2010-02-19 18:16:58
Kazkada belgijoje pavaisino mane 3 metu islaikymo alumi. Skonis truputi
primine dabartini balto, tik stipresnis gerokai (ne alus, o skons :)  ), kas
pries 10 metu buvo net labai neiprasta.
Beje, dar namo parsivezimui dave 2 butelius, tai buteliai kaip sampano, nes
kaip sake, paprasti neatlaikytu spaudimo ar kazkas panasaus.
Gaila dabar nezinau kur tokio alaus gauti, skonio receptoriai pasikeite, tai
turbut visai kitaip reaguociau i skoni :(