Tema: Re: Kaip pasigamint alaus, ir dar truputis info :)
Autorius: M20
Data: 2010-02-18 20:19:54
Cia as dar vel savo trigrasi ikisiu :)

Spalva visokia gali buti. Lietuviskai labiau nusistovejus sviesi spalva.
Kodel ten retai karemelizuodavo, ar degindavo salykla, bala zino, gal leme
kad ubagynas, ir laiko bei pastangu niekas tam neskirdavo. Bet padarydavo ir
tamsesni alu, paskrudindavo labiau salykla. Ir daba padaro.

Skaidruma velgi lemia keleta faktoriu. Kaip ROOTS sako- priklauso nuo
brandinimo laiko. Kuo ilgiau brandini, tuo labiau mieles eina miegot, savo
darba padariusios seda zemyn. Bet kad daba tu mieliu gausybe, vienos seda
greit, kitos ilgeliau alu "mutna" laiko, ir tik i vesia patalpa atkeliavus
atiduoda alui skaidruma.

Is atminimu galeciau pasakyt, tevuko naminis alus po savaites backoj dar
budavo mutnas, po 3 jau leisdavosi skaidrus, dar skaidresnis uzh nauja
svyturio raw. Supylus i bokala toki, ir pagal spalva panashu pirktini, tai
skirdavos tik tuom, kad naminio puta likdavo kur kas ilgesniam laikui.