Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2012-02-18 23:12:54
> Galiu ir klysti, bet man rodos mano snukis (t.y. teise i atvaizda) yra
> svarbesnis nei pasamdyto fotografo pretenzijos i teise su mano snukio
> fotografijom daryt ka nori, jei as tam nedaviau sutikimo.

Tą apibrėžia sutartis. Tavo IR fotografo sutikimą naudoti vienais ar kitais
tikslais - abiem pusėms reikalingas susitarimas. Pasiskaičius įstatymą
turėtų daug kas paaiškėti ir būtų mažiau išvedžiojimų, kaip kam kas atrodo
ar atrodo, kad turėtų būti. Foto - ne bulkutė, noriu valgau, noriu išmetu,
noriu išsidarkau.

> Mastant atvirksciai galima dasirist iki tokiu nesamoniu, kad tas
> pasamdytas fotografas - autorius, remdamasis autoriu teisiu apsaugos
> istatymu tures suteikti teise (arba sugalvos jos nesuteikt :-)) man
> demonstruot savo snukio nuotraukas ten kur as noriu ir taip kaip as noriu
> be jo sutikimo, daryt is ju fotomontazus, prisipiest sau barzda is inpist
> ta kurini i interneta viesai perziurai - axujet.

Save nusifotkink ir turėsi teisę darkyt į valias :p

> Nu bet is kitos puses px, gal nebediskutuokim daugiau, as turiu savo
> nuomone, bet ji nebutinai turi sutapt su visu aplinkiniu.

Šiuo atveju, įstatymu :p