Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-14 00:07:21
standartiskai - pasiraso abu
sveciu deti pointo i portfolio nera.
siaip teisingiausia mano nuomone butu sutarti, kad tarkim 20 fotkiu
fotografas gales internete (vat kaip suderint, kurios 20 - jau teisinis
klausimas), likusias - tik "privaciai", t.y. footgrafas is savo kompo (o
ne is usbiko pvz)  rodo potencialiems klientams, kurie tarkim pasiraso
konfidencialumo sutarti.. :DD

cia teisiskai..
o ne teisiskai - nufotkini, sutari, kad kai kurias nuotraukas noresi
panaudoti internete.
paskui emailu nusiunti zipa su fotke(m), gauni atgal "tinka" ir vaziuoji.
is principo - uzsirauti galima, praktiskai - atmesti tokias
konfliktiskas asabas jau pacioje pradzioje...