Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-12 16:59:11
1. Jei fotografas neturi nei vienos sesijos, kurios dalyviai sutinka buti
parodyti tretiesiems asmenims - nu tai gal tikrai nepirkti tos kates maise.
2. Autorius TURI TEISE reikalauti, kad feisbuke butu nurodomas kaip autorius
(14 str. 1 d.). Tad nurodydamas sutarties pavyzdyje, kad pirkejas PRIVALO
tai daryti, neturetu stebetis, kad jam belieka fotkinti tik kačiuku vestuve.

"MumZer"  wrote in message news:jh8jmg$pfc$1@trimpas.omnitel.net...

Daugumos. Kitokiu atveju - visada pirktum katę maiše, nes nematytum, ką
moka ar ko nemoka fotografas.
Nebent pasiruošęs rinktis fotografą vestuvėms pagal peizažų ir katinukų
fotkes..

Beje, ar gudruoliai cypiantys apie savo privatumą atsimena, kad
fotografui VISADA lieka autorinės teisės? Ir tarkim dėdamas fotografo
darytą nuotrauką į feisbuką PRIVALAI nurodyti autorių?