Tema: Re: Mokestis už neviešinimą privačių fotografijų
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-12 17:55:05
Linai, puikiai supratai, kad hiperbolizuoju. Minėjau hipotetinę
situaciją, kurioje padarytų nuotraukų negalima demonstruoti.

Beje nurodytame straipsnyje minėtas Morozovas  tikrai ne iš tų, kuris
tik kačiukų vestuves fotkintų.

O dėl įstatymų - tarkim (tarkim!) klientas neduoda sutikimo savo
nuotraukų demonstruoti. Tarkim tokia nuotrauka vėliau pasirodo FB ar dar
kur kitur. Šiuo atveju manau autorius turi moralinę teisę pasinaudoti
savo teise - uždrausti nuotraukas demonstruoti. (15 str. 2p.)
Tik ar nebus prieita iki absurdo?